15 Nisan 2013 Pazartesi

JANSAYA İÇİN KINA GECESİ

JANSAYA İÇİN KINA GECESİ

Kazakistanlı gelinimiz Jansaya için düzenlediğimiz kına gecesi
Ne dense aklımda ilk günden beri hep kırmızı beyaz puantiyeli fikri vardı.(zaten hiç sevmem puantiyeyi)Öylede oldu ,bence çokda güzel oldu.Herkez özelliklede Jansaya çok beğendi.





PEÇETELERİ KALP ŞEKLİNDE KATLADIM

MİSAFİRLERİMİZE GİDERKEN VERDİĞİMİZ ELMA ŞEKERLERİ



TAMAMEN KONSEPTE UYGUN OLSUN DİYE BOYADIĞIM KESME ŞEKERLER




ETİ BROWNİLERİN ÜZERİNE CREMOLE SIKTIM


MUFFİN KALIPLARINDA KURUYEMİŞ İKRAMI


SABAH 07.30 DA BİTEN KINA GECEMİZ  KEYİFLİ VE BİR OKADAR BOL TIKINMALIYDI

11 yorum:

  1. takipteyiz..yiyeceklerin organize ve şık görünümü sizden soruluyor..sürekli uğruyorum ve arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum bloğunuzu..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı uğurlu olsun :)
    herşey çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok şirin olmuş
    bayılıyorum böyle zevkli organizasyonlara;)
    çok zevklisin pınarcım ellerine fikirlerine sağlık
    hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  4. Pınarcım peçeteyi kalp şeklinde nasıl katladın??tarif eden bir post yazabilmen mümkün mü?? ya da başka farklı şekli varsa öğrenmek isterim şahsen.Gene harikalar yaratılmış bu arada bayıldım ama daha bitmedi tek tek inceliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol datlım kıymatlım.en kısa zamanda detaylı göstereceğim

      Sil
  5. En yakin arkadaşımın kinasi var super fikir oldu.tesekkur ederim ;)

    YanıtlaSil
  6. Her zamanki gibi süpersin:)

    YanıtlaSil
  7. nasıl bu kadar güzel ve özel şeyler yapıyosunuz egitimmi aldınız tebrikler çok basarılısınız

    YanıtlaSil
  8. KINA GECESİ FİKİRLERİ İÇİN kbra496@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...