25 Temmuz 2012 Çarşamba

ANANASLI VE ŞEFTALİLİ YAZ RÜYASI

ANANASLI VE ŞEFTALİLİ YAZ RÜYASI

MALZEMELER

- 1 kutu konserve ananas
- 3 olgun şeftali
- 1 su b şeker
- 3 silme yemek k nişasta
- 1 yumurta
- 1 vanilya
- yarım lt.+1 su b.süt
üzeri için 1 su b.süt ile çırpılmış 1 paket kremşanti

YAPILIŞI

Meyveler küçük doğranır.geri kalan bütün malzeme tencerede pişirilir.Meyveler eklenerek
kuplara servis edilir.Soğuduktan sonra en üzerine kremşanti mutlaka sıkılarak soğuk yenir.
Deli kız bu tatlıyı çok severrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

18 yorum:

  1. pınarrrr bu kapları nerden aldın? bende de var yunanistandan almıstım biraz daha almak istiyodum

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyolar, tam yaz tatlısı cidden

    YanıtlaSil
  3. görüntü müthiş pınarcım, eminim tadı da öyledir.... orjinal bir dondurma kasesi çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  4. süslü püslü cicili bicili çok güzeller canım:))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten rüya gibi olmuş. Bu sıcaklarda soğuk soğuk çok güzel gider. Ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. gerçekten rüya gibiler kaplarına bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. merhaba bunlar muhteşem gözüküyor ;) Blogunuzun üyesiyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Pınar hanım.
    Tariflerinizi çok beğendim. Bizim bir tarif sitemiz var.
    www.tarifevi.com

    Tariflerinizi sizin adınız altında yayınlamak isteriz. Aynı zamanda size yönetici paneli açarız. Kendiniz de tariflerinizi ekleyebilirsiniz.
    sitemizden ya da msn adresimden bana ulaşabilirsiniz
    Msn:info@tarifevi.com

    YanıtlaSil
  9. Çok şirin görünüyorlar :) Hafif ve lezzetli bir tatlıya benziyor.

    YanıtlaSil
  10. beni izleyen herkesin bayram ziyaretlerine çıktım,tatlı,mutlu bayramlar dileklerimle.

    YanıtlaSil
  11. sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle... mutlu bayramlar....

    YanıtlaSil
  12. huuuuuu ben geldim nerelerdesin şekerim.
    ellerine sağlık.
    hadi dön artık...

    YanıtlaSil
  13. complimenti,
    ciao ciao
    emme

    YanıtlaSil
  14. tadı nasıl bilmem ama sunum muhteşem...
    ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bende deniycem :)

    beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. bayıldımm bu kaplara ayrıca nefis görünüyorlarr ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar nerelerdesiniz merak ettim. Hayırdır inşaallah..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...